Cena pojištění se odvíjí podle plemene, věku, pohlaví zvířete a vybraných parametrů pojištění. Zjistíte ji zde.
Žádné vstupní vyšetření nepožadujeme. Vyplníte nám pouze zdravotní dotazník v profilu zvířete, který naleznete v Klientské zóně.
Pojištění odpovědnosti je součástí pojištění. Je to bonus ke zdravotnímu a úrazovému pojištění pro Vašeho mazlíčka.
Každé zvíře musí mít své vlastní pojištění, kde má pak své záznamy a historii.
Nemusíte. V rámci smluvní sítě můžete jít k jakémukoliv veterináři a případnou změnu nám hlásit nemusíte.
Pojištění je aktivní druhý den po přijetí první platby za pojištění. Plnění však proplácíme po uplynutí čekací doby, což je 3 dny u úrazu a odpovědnosti, 30 dnů u nemoci a 6 měsíců u konkrétních ortopedických diagnóz. Vyjímečně může být uvedena specifická čekací doba na konkrétní smlouvě, o čemž při sjednání jasně informujeme.
Spoluúčast začíná na 10 %, minimálně 1.000 Kč na diagnózu. Spoluúčast si volíte při sjednání pojištění. Pokud v rámci léčby absolvujete více návštěv, tak platíte minimální spoluúčast z celé léčby (série návštěv), nikoliv z každé návštěvy.
Roční limit je celková částka, do jaké výše můžete pojištění v daném roce čerpat. Pokud byste dosáhli limitu, další výdaje u veterináře si již hradí klient sám. Limit se obnoví při výročí smlouvy.
Naším záměrem je udržet zvíře v pojištění po celý jeho život. Pokud jste pojištění sjednali, když bylo zvíře věkově v limitu, platí po celý jeho život, pokud jsou splněné všechny ostatní podmínky pojištění.
Ano, pojistíme i křížence či pejsky bez PP. V seznamu najdete jako křížené plemeno malé, střední či velké.
Ano, pojistíme. Je třeba znát odhad věku od jakéhokoliv veterináře.
Odhad věku může provést jakýkoliv veterinář.
Pojištění se nevztahuje na věci pronajaté, zapůjčené, vaše či osoby blízké. V tomto případě bychom hradit nemohli.
Pojištění platí pouze na území České republiky, ale pro zvířecí cestovatele máme možnost si sjednat cestovní pojištění
Pojišťujeme pouze pejsky a kočičky.
Pro asistenční pejsky máme možnost poskytnou pojištění na určitou dobu zdarma. Kontaktujte nás e-mailem nebo telefonicky.
Čip je podmínka pro vstup do pojištění. Můžete však sjednat i bez něj a do měsíce zvíře očipovat a čip nám nahlásit e-mailem. Pro vyřízení a úhradu pojistného plnění je nutné zvíře jednoznačně identifikovat a bez čipu toto není možné.
Ano, pokud máte zvířátek více, rádi vám nabídneme specifické podmínky. V takovém případě nám stačí napsat na info(a)petexpert.cz.
Není problém znovu zaslat. Stačí nám zavolat či napsat, obratem zašleme na email.
Zavolejte nám na infolinku či napište email, obratem vám údaje opravíme či doplníme.
Datum splatnosti je den, kdy jste zaplatili první splátku. Pokud jste sjednali a zaplatili např. v 8. dni v měsíci, splatnost budete mít vždy k 8. dni měsíce.
O změnu parametrů pojištění lze zažádat k datu výročí smlouvy. Poté žádost posoudíme. Do posouzení a schvalování vstupuje více faktorů a povolení změny na vyšší či nižší tarif není automatické. Napište nám alespoň 6 týdnů před výročím email s žádostí o změnu produktu pojištění a my žádost posoudíme.
Cena pojištění je vždy na pojistné období jednoho roku neměnná, tedy po tu dobu zůstává cena stejná. V době výročí může dojít ke změně ceny pojištění. Vždy dva měsíce před výročím smlouvy je odeslán klientům email o podmínkách na další období.
Cena pojištění je stejná v případě měsíčních plateb či jedné roční platby.
Slevový kód uplatníte během procesu sjednání (v kolonce kód akce/partnera).
Při výročí smlouvy dochází k revizi pojistky, do její změny vstupuje více faktorů, ale věk to primárně není. Hlavními faktory úpravy ceny pojištění je předpokládaná rizikovost zvířete a vývoj cen veterinární péče.
Platit můžete dle Vaší preference. Předplatit si můžete jeden měsíc, více měsíců nebo celý rok dopředu.
Pokud pojištění nevyužíváte a Vaše zvíře je zdravé, dáváme Vám po 24 měsících kredit 1.000 Kč, který můžete využít na prevenci nebo související zboží pro Vašeho psa nebo kočku.
Cenu pojištění se snažíme udržet beze změn po celou dobu pojištění. Ve vyjímečných případech může dojít k úpravě ceny na další období, např. změny v cenách veterinární péče.
Datum splatnosti je dáno datem založení pojištění a zůstává tak stejné po celou dobu pojištění.
Ve velmi výjimečném případě se může stát technická chyba nebo potřebujeme na ověření nároku více času. V takovém případě nám pošlete prosím lékařskou zprávu, účet, číslo smlouvy a číslo bankovního účtu přes klientskou zónu. Zde si to převezme oddělení likvidace a zpracuje v nejkratším možném termínu. Pokud by se stalo, že smluvní veterinář nebude ochoten vyřídit napřímo Váš nárok s námi, dejte nám vědět, abychom sjednali nápravu.
V případě, že chcete čerpat pojištění, je třeba navštívit smluvního veterináře. Jejich seznam naleznete zde. Pokud by šlo o akutní vyšetření, kdy je zvíře v přímém ohrožení života, můžete k nejbližšímu dostupnému veterináři. V případě, že jdete na prevenci, která není hrazena z pojištění, můžete jít k jakémukoliv, tedy i nesmluvnímu, veterináři.
Výčet toho co hradíme najdete zde na webu. Naprostá většina případů je zcela jasná a jednoduchá. V některých případech, kdy zvíře je v pojištění krátce, se díváme na to, zda zvíře nemělo potíže již před pojištěním. U takového případu není možné udělat závěr, dokud není zvíře vyšetřeno veterinářem a my od něj nemáme informace a dokumentaci, nemůžeme předvídat daný případ.
Instrukce, co dělat při takových událostech, najdete zde.
Takový případ je hrazen z pojištění odpovědnosti, nikoliv úrazu/nemoci, není proto nutné navštívit smluvního veterináře, ale pokousaný pejsek může jít k jakémukoliv veterináři.
Pokud si pojištění rozmyslíte před provedením první úhrady, samozřejmě můžete. V takovém případě nám napište email či nám zavolejte. Pravděpodobně se Vám ale ozveme sami.
Pojištění lze zrušit do dvou měsíců od sjednání, do tří měsíců od nahlášení pojistné události, při prokázaném prodeji či úhynu zvířete nebo zasláním výpovědi 6 týdnů před výročím smlouvy.
Výpověď musí být zaslána písemně (emailem). Nezapomeňte zadat i číslo pojištění. Následně vás budeme kontaktovat.
Ano, smlouvu lze vypovědět do 2 měsíců od založení. Starší smlouvu lze vypovědět 6 týdnů před jejím výročím, po pojistné události nebo při prokázaném prodeji či úhynu zvířete.